00:00
00:00
View Profile AfroShine

All 32 Audio Reviews

32 w/ Responses

ugh

WTF IS WITH ALL THESE MAD WORLD COVERS SUDDENLY POPPING UP?! But you mastered it in rock form lol.

wow nice

Sounds great, very proffesional. This definitely would fit under R&B, it's more of a song that you would sing to then a song that you would spit to.

LastEncore responds:

Appreciate it.

yessir

all I can say is you pwn the top songs of all time list.

NemesisTheory responds:

Haha, for now. People are drilling into the score as if their lives depended on it, hahahaha!

great work

your style is awesome. My music is good but this song owns all of my musical compositions.

this owns

You became one with your keyboard good work.

Flash-MX responds:

Haha thanks very much for the reviews! Ill check out some of your stuff,
peace

almost awesomely perfect

if you didn't get messy at the end it would have been perfect.

yeaa

it was iight u know but im not feelin it.

nice, it's pretty sweet

yea i recognize the song lol.

iight

it was iight you know but it just didn't have an appeal to me, but well done.

loogiesquared responds:

~ty

lol

that chick sounds hot lol. i can envision her in my head, rofl.

27, Male

hustlin

y would u wanna kno?

Joined on 10/21/06

Level:
6
Exp Points:
350 / 400
Exp Rank:
130,388
Vote Power:
4.71 votes
Rank:
Civilian
Global Rank:
99,016
Blams:
24
Saves:
25
B/P Bonus:
0%
Whistle:
Normal
Medals:
4